איפה קונים איפור לשבת

איפור לשבת – אצלנו תוכלי למצוא את הפתרון

השבת מתקרבת וניחוח של התבשילים שלך מורגש בכל הבית. פרסת מפה לבנה וערכת את השולחן עם מיטב הכלים החגיגיים. הכל ערוך, מוכן ומואר לבואה של השבת. כל המשפחה לבושה בבגדי השבת הלבנים והחגיגיים וגם את כבר לבשת את השמלה החדשה ונעלת את הנעליים החגיגיות שלך. האורחים  בעוד רגע יגיעו, אך ייתכן ואת מרגישה שהלוק שלך אינו שלם. מלבד הלבוש החגיגי, נשים אוהבות להתאפר במהלך היום יום, בין אם לעבודה או לפגישה עם חברה. איפור גורם לנשים רבות להרגיש זוהרות ומלאות בביטחון עצמי. אולם, בשבת חל איסור על מלאכת האיפור, בואו נסביר.

איפור בשבת

המסורת היהודית אוסרת על איפור בשבת משתי סיבות. ראשית, צובע. מדובר בצבע בר קיימא אשר נדבק ונשאר על עור הפנים לאורך זמן ארוך. שנית, ממרח. חל איסור על כל נוזל לח אשר נדבק לגוף. כאמור, נשים רבות מעוניינות להתאפר ביום שבת ובמקביל לשמור על הכללים וההלכות. על כן, כדאי ללמוד כי ישנו איפור המותאם ליום שבת. אז אם שאלתם את עצמכם אם כבר קיים איפור לשבת – איפה קונים אותו, מיד נענה על כך.

איפה קונים איפור לשבת?

אנחנו ב-shabbesmakeup רוצים לגרום לך להרגיש טוב, זוהרת ושלווה בכל ימות השנה. לכן, ייצרנו מוצרי איפור כשרים לשבת, אשר יוכלו לשמש אותך כל השבוע. מייקאפ, סומק או אודם שבת – איפה קונים? כמובן שאצלנו ברכישה אונליין מהירה וקלה. לצפייה במגוון המוצרים שלנו, לחצי כאן.

עגלת קניות
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪ UPS יום עסקים 1
Start typing to see products you are looking for.

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

× for a consultation click
דילוג לתוכן