איזה מייק אפ הכי מומלץ

איזה מייקאפ הכי מומלץ

האיפור מהווה חלק בלתי נפרד, משגרת חייה של כמעט כל אישה. הוא מאפשר לנשים להדגיש את היופי הטבעי שלהן, ולהעלות את הבטחון העצמי, בזכות המראה המשופר שלהן.

כחלק משגרת האיפור, נשים רבות צורכות מייק אפ הכי טוב שהן מכירות, על מנת ליצור מראה חלק לעור הפנים שלהן, ולהסתיר פגמים. מייק אפ הכי טוב בעולם, הינו מייקאפ טבעי, שתורם לעור הפנים רכיבים חשובים, כמו הגנה משמש ושמירה על נקבוביות פתוחות. זהו מוצר העשוי מחומרים טבעיים בלבד, ללא פראבנים ורכיבים סינטטיים המזיקים לעור.

המייק אפ הכי טוב של שאבעס מייקאפ, עוזר גם להרגעת העור, מפחית התפרצויות אקנה ומחלות עור נוספות. הוא מעולה לעור רגיש והורמונלי, ומתאים גם לנשים הרות או לעור בוגר. כל זאת, בזכות תמהיל המינרלים הייחודי שלו, הכולל טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ.

חשוב לדעת כי המייקאפ הכי טוב הזה, מגיע כארבעה מוצרים באחד: הוא משמש כמייקאפ, פודרה, קונסילר ומסנן קרינה טבעי. כך הוא נראה כמו עור שני, מספק תוצאה קורנת ומלאת זוהר, עם מוצר אחד בלבד.

המייקאפ של שאבעס מייקאפ מגיע במגוון צבעים, להתאמה מדוייקת לעור הפנים האישי: smoke beige, dark brown, sand, natural beige, sun beige ו- naked.

חשוב לציין, כי כל המוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, לא גרמו סבל לבעלי חיים במהלך פיתוחם וייצורם, ומתאימים לשימוש בשבת וחג, בהכשרים מהודרים.

עגלת קניות
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪ UPS יום עסקים 1
Start typing to see products you are looking for.

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

× לצ'אט עם מאפרת לחצי כאן
דילוג לתוכן