איפור אורגני איפה קונים

איפור אורגני, איפה קונים?

איפור אורגני, הוא איפור המיוצר מחומרים טבעיים בלבד. חומרים אלו אינם מכילים כימיקלים מזיקים, כמו פרבנים סולפטים ועוד. לכן, האיפור האורגני נחשב ידידותי יותר לסביבה, ובריא יותר לעור. הוא אינו גורם גירויים גם לעור רגיש, ולא להזדקנות מוקדמת שלו, או לנזקים אחרים.

איפה קונים איפור טבעי אורגני?

מוצרי איפור טבעיים, ניתן לרכוש במקומות שונים בעולם. עד השנים האחרונות, נשים נאלצו לרכוש מוצרים אלו, באתרים בחו”ל. או, לחילופין, לבקש מקרובי משפחה, שיביאו להן כאשר הם מגיעים לארץ.

לעיתים אפשר היה לרכוש בחנויות טבע מקומיות, במדור קטן המוקדש לקוסמטיקה אורגנית. אך במקומות אלו, עלות התכשירים הייתה גבוהה מדי, וחסרת פרופורציות. גם המגוון של הצבעים והאפשרויות, היה מוגבל מאוד. ובנוסף על כל אלו, נעדרה חווית המשתמש ומי שחפצה באיפור טבעי היתה צריכה להתפשר על התוצאה ואבקות שמתפזרות לכל עבר.

בשנים האחרונות, חלה מהפכה בנושא זה. כך שכיום, ניתן לרכוש איפור אורגני בישראל, בצורה קלה ופשוטה. “שבת מייקאפ”  shabbes makeup הרימה את הכפפה, והיא מייצרת תכשירי איפור איכותיים במיוחד, מחומרים טבעיים בלבד.

מוצרי איפור טבעיים אלו, מיוצרים מחומר מינרלי, כך שהם בעלי גוון באופן טבעי. החומרים מהם התכשירים מיוצרים- טבעיים בלבד, נטולי כימיקלים, ללא אכזריות כלפי בעלי חיים, וידידותיים לסביבה. לכן הם מתאימים לכל סוגי העור, ולא מעוררים גירוי גם לבעלות עור רגיש, או נוטה לאלרגיה.

בנוסף, ניתן דגש מיוחד לחווית המשתמש. לא עוד אבקות מתפזרות. שאבעס מיקאפ חיברה בין הטבע לתשוקה לאיפור והמוצרים כולם מעוצבים בסטייל ובנוחות שהיא חוויה לכל אישה.

הבשורה הנוספת היא, לנשים שומרות מצוות. האיפור זכה בכשרות מהודרת. הוא מאושר לשימוש בשבת וחג, ללא חשש צובע או ממרח. חשוב לדעת גם, כי הוא אינו מכיל גלוטן, ולכן מתאים גם לשימוש בפסח.

בשבת מייקאפ ניתן למצוא מגוון מוצרים כמו:

  • סומק מינרלי- מגיע בגוונים שונים, להתאמה מושלמת לעור הפנים, ולטעם האישי.
  • צללית מינרלית- מגיעה בסקאלת גוונים רחבה, לשימוש מותאם לבגד או למראה הכללי של הפנים.
  • ברונזר מינרלי, לחיטוב אלגנטי ומלא זוהר.
  • פיגמנט טבעי לגבות מושלמות
  • איילנרים מיוחדים בגוונים מושלמים עם אפליקטור מיוחד ללכידת פיגמנטים

וכמובן, המיקאפ המושלם של שאבעס מיקאפ: מיקאפ מינרלי עם הגנה מהשמש

המכיל אבץ וויטמינים לשמירה על העור.

אם אתן מחפשות איפור ידידותי לסביבה ולעור, “שאבס מייקאפ” מהווה בשבילכן בחירה מצויינת. אנו מציעים, סקאלת גוונים רחבה לכל מוצר, להתאמה אופטימלית לעור הפנים.

כמו כן, בכל שאלה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ מקצועי ועזרה.

עגלת קניות
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪ UPS יום עסקים 1
Start typing to see products you are looking for.

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

× לצ'אט עם מאפרת לחצי כאן
דילוג לתוכן