איפור מיוחד לשבת

איפור כשר לשבת

על פי ההלכה, האיפור בגרסה המקובלת שלו, בעייתי בשבת. מכיוון שהוא גורם לאשה המתאפרת, לעבור על כמה מלאכות, ביניהן: מלאכת צובע ומלאכת ממרח.

הדילמה מתעוררת, כאשר יש חג יומיים, שבת הצמודה לחג, או באופן כללי, בשבת בבוקר. בזמנים אלו, אישה מגלה, כי האיפור לא נשאר במיטבו. לכן היא מחפשת פתרונות, איך לשפץ את המראה שלה, בצורה מותרת בשבת. אך עד כה לא היו בשורות בתחום. האיפור היה אסור לשימוש, ולא היו פתרונות מכיוון שלא היה קיים, איפור כשר לשבת.

על מנת להתגבר על האתגר, שבת מייקאפ פיתחה איפור לשבת בהשגחת הבד”ץ. כך כל אישה יכולה להשתמש בו, ולהנות ממראה מטופח ואסתטי. זאת, גם ביום השני של החג או לאחר השינה בשבת.

בתהליך הייצור של איפור לשבת, בד”ץ בית יוסף עברו ובדקו לעומק את האיפור, ואת טכניקת השימוש בו, ואישרו אותו למהדרין. מכיוון שהפורמולה אבקתית, ולא מכילה רכיבים נוזליים בכלל, אין בה איסור ממרח. וכן, מכיוון שהיא אבקה, היא לא נחשבת ברת קיימא, ולכן לא קיים בה חשש צובע. כך זוכות נשים שומרות שבת, להנות מחוויית איפור של שבת, תוך שמירת השבת בהידור.

בשבת מייקאפ   shabbes makeup מציעה איפור לשבת, כשר בהכשר מהודר, יחד עם מראה רענן גם בשבת:

  • סומק מינרלי במבחר גדול של גוונים, בגימור מט או גימור סאטן ייחודי, למראה סמוק טבעי.
  • אודם מינרלי- מגיע בשלל גוונים מושלמים. הפורמולה אינה מייבשת את השפתיים, ומתמזגת בטבעיות. מגיעה בגימור סאטן או מאט לבחירת המראה הרצוי.
  • איילינר מינרלי- בגוונים מיוחדים ופיגמנטים במיוחד: שחור , כחול נייבי, ירוק פטרול וחום מעושן.
  • צלליות מושלמות ונוחות לשימוש בשל הטכניקה שפותחה על ידי שאבעס מיקאפ. הצלליות לא נשברות ולא מתפזרות ונשמרות לאורך שנים
  • צללית פיגמנט לגבות בשלושה גוונים להתאמה מקסימלית
  • וכמובן, המיקאפ האגדי של שאבעס מיקאפ. מיקאפ מינרלי 100% טבעי ונושם המכיל מסנני קרינה טבעיים מהשמש ושומר על עור בריא לאורך זמן.

“שבת מייקאפ” מזמינה אתכן, לבחור את הלוק הרצוי לכן. להיראות יפה גם בשבת, תוך שמירה על ההלכה. אנו מציעים מגוון רחב של גוונים, כך שתמיד תוכלו למצוא, את מה שמתאים לצרכים המדויקים שלכן.

עגלת קניות
משלוח חינם בקניה מעל 399 ₪ UPS יום עסקים 1
Start typing to see products you are looking for.

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

את תמיד מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם

SHOP THIS LOOK

× לצ'אט עם מאפרת לחצי כאן
דילוג לתוכן